8 Haziran 2008 Pazar

Dursun Ali Erzincanlı 7 Albüm

En Sevgiliye 1


Faran Dağlarında Açan Sevgili
Tevbe
Harda Yağmurları
Medine
Yağmur
Nat-i Şerif
Ummanında Kaybolduğum Nursun





şifre:khan-uya
______________________________________________________

En Sevgiliye 2



Aşkına
Şehre Dön Efendim
Asude Bir Şafak
Sen Gidince
Kaybedenler
Sen Yoktun
Necid Çölleri
Sensiz Değil




şifre: khan-uya
_______________________________________________________
En Sevgiliye 3



Bedir
Ashab-ı Muhammed(S.A.V.)
Şemail
Medine'de Zaman
Gönlümün Gülü
Evrad-ı Kudsiyye
Gönül Hun Oldu
Kırk Yaşındasın




şifre: khan-uya

______________________________________________
En Sevgiliye 4



Miraç
Beni Yalnız Bırakma
Ey Can
Kaside-i Burde
Gelseydin
Ben Böyle Olmamalıydım
Uhud
Senin Gibi



şifre: khan-uya

________________________________________________

En Sevgiliye 5



Ay Yüzlüm
Sevgili Kasidesi
Bir Gül
Onlar
Mekke'nin Fethi
Asırlık Şiir
Kerbela
Kurban Olayım




şifre: khan-uya

________________________________________________

En Sevgiliye 6


Elli İki Gün
Asr-ı Saadette Çocuk Olmak
Hoşgeldin
Efendim
Habibullah'ı Sevmek
Ey Gül
Hz. Ömer'in Övgüsü
Naat




şifre: khan-uya

____________________________________________

En Sevgiliye 7



Hayber Fırtınası
Medine'nin Gülü
Ensar
Canım Benim
Hudeybiye
Naat
Efendim
Yolcu


şifre: khan-uya

Hiç yorum yok: