7 Haziran 2008 Cumartesi

Grup Kardelen(5 Albüm)

Grup KARDELEN - Adın Yeter

Adın Yeter
Gidenlerin Ardından
Gizli Sevda
Kapına Geldim
Küçük Kız
Rüya
Sad Eyle
Sana Geliriz
Sevdamızsın Çeçenya
Sevdamızsın Çeçenya(Enstrumantel)
Uyan Artık


şifre: khan-uya
_________________________________________________________
Grup KARDELEN - Kardelen 98
Aşkın Elinden-Veysel Karani(Potbori)
Dünya
Duy Beni
Gönül Sabreyle
Kavgalara Meydan
Sen ve Ben
Sevdalıyım Ben
Uçun Kuşlar
Yaprak Dökümü
Yusufum
Kardelen Enstrumantel

şifre: khan-uya

__________________________________________________________
Grup KARDELEN - Kardelen 97
Bir Güvercin Olsam
Ahu Zar
Daha Ölmedik
İstanbul Hasreti
Göçmen Kuşlar
Bu Can Senin
Biz Sevdalıyız
Gel Katıl Bize
Hasretler Sürgünü
Potburi
şifre: khan-uya
_________________________________________________________
Grup KARDELEN - Kardelen 96
Sitemim Dağlara
Çocuklar Ağlamasın
Dost Ruzigar
Günbatımı
Pervasızca
İnadına
Geceler
Kördüğüm
Sultanım

şifre: khan-uya
_________________________________________________________
Grup KARDELEN - Kardelen 95
Devrim Türküsü
Karlı Dağlar
Sabret Bacım
Şehadet Bestesi
Yusuf Misali
Yüreklerde Umut
Güvercinler Uçur
Kardelen
Sor Beni
Yunusça Sevda
şifre: khan-uya

Hiç yorum yok: